Wniosek redakcji do Zarządu CD Projekt

Do Zarząd CD PROJEKT S.A.

Szanowni Państwo, 
jako wydawca prosiłem przed laty o wykorzystanie motywu Popiela II- jako historii autorytaryzmu w czasach dawnych. Mam wrażenie że zlekceważono mnie albo nie zrozumiano mnie. W grze wg mojego kolegi pojawia się nawiązanie do tej osoby- postać Popiela II rzekomo tam się pojawia. Ale w archiwum redakcji mamy po wielokroć więcej opisów ze średniowiecznych i późniejszych kronik historycznych. Postać tego władcy występuje w kronikach Europy Zachodniej jako Osserich etc. 
 
Ponownie zwracam się z apelem o zrealizowanie propozycji kolejnego odcinka gry Wiedźmin. Nie gram w gry komputerowe ale z chęcią przekażę znaczną ilość dokumentów dla tego okresu z archiwum redakcji. Liczy ono setki dokumentów dla tego okresu czasu. W tej chwili rozmyślam nad wydaniem biografii tego władcy.  Wg kronikarzy wówczas upadła dawna Lechia i narodziła się "malutka Polska" z rozpadu dawnej struktury federalnej.

Pozdrawiam
Adam Fularz 
Redakcja Polish News Agency polishnews.pl


--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty