List otwarty turysty do Rady miasta Wschowy

Do Radnych Miasta

Drodzy Państwo. 

Przyjechałem dzisiaj do Wschowy pociągiem jako turysta.  Oto uwagi:
- z dworca kolejowego do centrum miasta ciężko mi jest przejechać hulajnogą. Jechałem na hulajnodze wyczynowej. Przed dworcem kolejowym wyglądało jak w Paragwaju.  Asfaltową nawierzchnia była tak zasypana piachem że się bałem że łożyska w hulajnodze się zapiaszczą

- na dworcu kolejowym brak strzałki z drogą do miasta

- brak ścieżek rowerowych.  Musiałem jechać po asfalcie bo polbruk nie nadaje się do jazdy.

- dziś czynna była tylko jedna pizzeria Mafia gdzie zjadłem wegańską pizzę.

-strzałka z rynku miejskiego w kierunku klasztoru nigdzie nie prowadziła. 

-zamek był nieczynny.  Muzeum było zamknięte. Może powinno się wsadzić muzeum do ratusza? Albo zrobić ratusz jako  oddział muzeum?  Podobno jest w nim jakaś gotycka sala.

- mury obronne były nie odbudowane do pełnej wysokości.  Brakowało mi jakiejś atrakcji turystycznej w związku z murami miejskimi. 

- Nie znalazłem nigdzie strzałki do cmentarza zabytków nagrobnych czy lapidarium a szukałem jej 

- fajnie że w centrum miasta jest bruk ale przerwy między płytami kamiennymi wypełnione kostką to zmora jak się jedzie na hulajnodze. ..Niemniej to drobnostka.

-kino się rozpada. Czemu tu nie ma kina cyfrowego jak w Jańskich Łaźniach.  

- w mieście brak młodych ludzi i nie widać młodych ludzi. 
Pozdrawiam
Adam Fularz 


--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra


Komentarze

Popularne posty