Wniosek dot. projektu w Zatoniu

Do LWKZ

Dobry wieczór, 
czy byłaby możliwość dodania jakichś malowideł,  fresku w oranżerii w Zatoniu? Prawie wszystkie tego typu budowle z epoki neoklasycznej mają malowidła w pompejańskim stylu. W projekcie dla Zatonia w miejscu fresków pozostawiono białe puste miejsca. 

Jakiś czas temu oglądałem sporo sztuki z Herkulaneum. Jakość wykonania tych prac wywarła na mnie ogromne wrażenie. Skoro teraz artyści walczą o przetrwanie i zlecenia- to może w ramach programu Tarczy Antykryzysowej znajdą się środki na inwestycje w atrakcje turystyczne? W Poczdamie podobne obiekty mają malowidła w pompejańskim stylu. 

Bardzo ucieszyłem się że odtwarza się rzymski sarkofag. Mam nadzieję na kolejne podobne atrakcje. 

Dzisiaj byłem w Brzegu Dolnym oglądać mauzoleum projektu Friedricha Gilly'ego. Było ruiną. Cieszy mnie że u nas z tym jest już lepiej. 

Pozdrawiam
Adam Fularz
Redakcja działu Sztuka


--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra


Komentarze

Popularne posty