Redakcja serwisu otrzymała list: głos obywateli a nie mediów


Od: PTKraj Muzeum <muzeum na 

Witam Zielonogórzan

Lokalne media dzisiaj kreują rzeczywistość, pod dyktando swoich mocodawców zamiast bezstronnie informować o różnorodności zdarzeń i opinii obywateli.

Dlatego ważna jest międzyludzka wymiana myśli, nie skażona poprawnością polityczną czy pieniędzmi tych, którzy traktują nas jak mięso armatnie dla swoich geszeftów.

Zdania ludzi mogą być różne, opinie możemy mieć przeciwstawne, ale warto je po prostu znać. Zastanowić się nad tym, jak to co mnie spotyka, widzi mój adwersarz ? Taki sam mieszkaniec regionu jak ja. Człowiek. Sąsiad.

Zanim wyjdę na ulicę, zanim każę komuś „wypierdalać", zanim kogoś zgnoję za „koronaściemę", warto abym odstawił od ust medialną papkę i podarował sobie chwilę refleksji, podczas pogawędki z kimś takim samym jak ja. Nawet gdy on ma nieco inne zdanie niż moje, a może właśnie dlatego… ?

 

Zachęcam do lektury

Mieczysław J. Bonisławski

Skarbnik

tel. (. .)




--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty