Koncert charytatywny Art of Underground dzisiaj w Ziel. Górze

Zapraszamy na trzeci koncert z cyklu ZG United, który organizowany jest przez stowarzyszenia Forum Art i Art Of Underground. Tym razem będzie to mikołajkowa edycja charytatywna na rzecz fudacji Przystań na 4 łapy.
Cykl koncertów ZG United promuje wszystkie środowiska muzyki niezależnej w Zielonej Górze. Jedna scena, kilka gatunków. Podczas edycji charytatywnej zagrają zielonogórskie zespoły: Keep It Real, SHARON band, AMARENA oraz Roadhouse. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 6 grudnia 2019 od godz.19.00 w klubie JAZZKINO. Zapraszamy – Wspieraj underground albo gnij! m/ !!!

Informacje o planowanej zbiórce na rzecz Fundacji, sklepiku w dniu koncertu już niebawem – śledźcie wydarzenie!

*******************************
KEEP IT REAL: hardcore/punk
https://www.facebook.com/KeepItRealHC/
SHARON: rock
https://www.facebook.com/sharonbandpl/
AMARENA: punk rock
https://www.facebook.com/amarenaofficial/
ROADHOUSE: rock'n'roll
https://www.facebook.com/roadhousebandofficial/

*******************************
Bilety: 15 zł
do nabycia wyłącznie na bramce
Dochód z koncertu zostanie w całości przeznaczony dla fundacji Przystań na 4 łapy

*******************************
wydarzenie na facebook:
https://www.facebook.com/events/2553508721529791/

*******************************
Data: 06.12.2019 (piątek) godz.19.00

*******************************
Miejsce:
Klub JAZZKINO
Zielona Góra, ul. Jana Sobieskiego 14
https://www.facebook.com/jazzkino

*******************************
Organizacja koncertów w klubie:
Igor Skrzyczewski
Stowarzyszenie
Art Of Underground
tel. 605 432 744


wg facebook.com

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Komentarze

Popularne posty