List do redakcji na temat nowej książki o ZIelonej Górze

List do redakcji na temat nowej książki o ZIelonej Górze


Od: PTKraj Muzeum 
Date: czw., 10 mar 2022
Subject: Fwd: JESZCZE JEDNA FORMA WSPARCIA


Witam

Bohaterowie mojej książki o Zielonej Górze przybywali tu pędzeni przez szaleńca historii z ziem nad Dniestrem.
Dziś do naszego spokojnego miasta przybywają stamtąd kolejni ludzie pędzeni przez kolejnego szaleńca historii.
Być może część z nich tu pozostanie, to będą w przyszłości Zielonogórzanie, nasi sąsiedzi. Póki co, wszyscy staramy się im pomóc w trudnych chwilach.

Jak ktoś kiedyś powiedział, dar nie musi być wartościowy. Największym darem jest to co dajemy ulubionego, to do czego sami jesteśmy przywiązani.
Na razie żyję jeszcze moją ostatnią książką, tą o kolejarskich śladach w powojennej, PRLowskiej i w końcu współczesnej nam Zielonej Górze. I nią też w jakiś sposób chciałbym się podzielić z Ukraińcami przybywającymi do naszego miasta.

50% ceny, którą Czytelnicy zapłacą kupując książeczkę w informacji turystycznej w ratuszu lub w Palmiarni od jutra (9 marca) do końca miesiąca przeznaczmy wspólnie na wsparcie przybywających do Zielonej Góry uchodźców. To znaczy ja połowę tego co zostawicie tam kupując moją książkę 1 kwietnia przeleję na wskazany cel.
Podzielę się tym co mi aktualnie sprawia radość. Z Waszym udziałem. Może przyłożycie do tego swoją rękę ?

Mieczysław J. Bonisławski


--



--

Komentarze

Popularne posty