Przypomnienie dla Radnych Miasta Zielona Góra

do Rady Miasta

Szanowni Państwo,
Przypominam że swymi decyzjami dokonaliście Państwo likwidacji większości zajęć pozalekcyjnych i popołudniowych zajęć sportowych w mieście Zielona Góra od września 2020. Przypominam że zlikwidowali Państwo swoimi decyzjami - szkoły tańca, szkoły sztuk walki, różne odnoszące sukcesy grupy takie jak ta od rock'and'rolla akrobatycznego etc. W mieście nie ma już wielu zajęć, nawet chyba dżudocy trenują w salce w kształcie litery L o powierzchni 30 m2 i wysokości 2,2 metra. 

Redakcja proponuje że skieruje sprawę na drogę sądową w ciągu 14 dni roboczych tytułem odmowy udostępniania przez Prez. Miasta Ziel. G. powierzchni szkół (budynków publicznych) sekcjom i klubom sportowym, tanecznym, wszelkim innym. Niniejsze przypomnienie stanowi ostateczne wezwanie strony przed pozwem sądowym w sprawie. 

Przypomnę także że do 22 sierpnia byłem na obozie sportowym, na którym osobiście kilkakrotnie odkażałem salę sportową po użyciu -jedna osoba przede mną spryskiwała powierzchnię sali środkiem denzyfekującym, a ja mopowałem środek dezynfekujący na powierzchni sali. Zdaje się że zajmowało to 5 minut pracy dla grupy 4 osób dla dużej sali sportowej. Jak sądzę, jest to chyba wystarczające



Z wyrazami szacunku,
Adam Fularz
Dolina Ziel. 24a, Ziel. Góra


Komentarze

Popularne posty