Skarga na ZOK

do ZOK
Szanowna Pani Agata Miedzińska

Szanowni Państwo, 

Wczoraj w amfiteatrze miał miejsce jakiś festiwal. Niestety- nie słyszeliśmy o nim. Siedzieliśmy wówczas na ławce na rynku od godziny 20-tej, ja doszedłem do kumpli ok. 21-szej i intensywnie szukaliśmy imprez, które działy się tego dnia. Dzwoniliśmy po różnych osobach. Nikt nie wiedział o Państwa festiwalu. Zamierzaliśy nawet jechać do Cigacic na koncert na statku kultury. Ja sam byłem na gali pokazów tanecznych (startowałem w eliminacjach walk bboyów) ale potem, po ok. 20:30 nie mogliśmy nic znaleźć. 

Media typu telewizja, radio- nie trafiają już do takiego targetu jak my. Nie oglądamy telewizji- ja znam osoby oglądające telewizję tylko w starszych pokoleniach. Także w sieci Internet konsumujemy bardzo specyficne portale. Na słupach ogłoszeniowych jakie Państwo mają- nie wiem czy w ogóle się pojawiła informacja o tym festiwalu, albo zrobiono to w taki sposób że data i miejsce- nie były widoczne. 

Państwa eventy chyba są tragicznie słabo promowane, w dodatku celują w zupełnie inny target (grupę docelową). W sali Hydrozagadka- pojawiłem się tylko 1 raz w życiu, ze zdziwieniem konstatując że nigdy wcześniej nie przyciągnął mnie tu żaden event. Byłem pierwszy raz w życiu w ZOK na evencie dopiero 10 lat po otwarciu sali Hydrozagadka, na koncercie Orkiestry Dętej Zastal. Wcześniej byłem kiedyś w wejściu do budynku ZOK, ale tylko dlatego że koleżanka oddawała coś co pożyczyła. 

Szanowna Pani, albo promocja, albo grupa targetowa jaką Państwo obrali, w ogóle nie trafia do osób z mojego pokolenia. Prawdopodobnie przez poprzednią dekadę nie oferowali Państwo nic co byłoby interesujące dla takiego targetu w którym sam tkwię. 

Konsumuję bardzo dużo kultury, prowadzę nawet dział "Sztuka" w lokalnej gazecie którą wydaję. Niestety- Państwa oferta trafia gdzieś zupełnie, całkowicie obok. Prawdopodobnie skutecznie stargetowali się Państwo na inne pokolenia. Ja mam 39 lat. Sądzę że Państwa target to 50-60 lat.

Jest to dość bezczelne obchodzenie się z pieniędzmi podatników- my, młodsi, wszyscy płacimy na Państwa instytucję, a Państwo całkowicie zlewają wszystkie młodsze osoby w tym mieście, targetując swoją ofertę do starszych pokoleń. To jest spisek gerontów i jawna kradzież środków finansowych - w ich części wypracowanej przez osoby młodego pokolenia. Państwo te środki wydają w mojej opinii na rzecz osób starszych i ich gustów, okradając młodszych.

Pozdrawiam

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty