Pytania redakcji do firmy eobuwie

do Eobuwie
Zielona Góra

Piszę tekst o lokalnym rynku obuwniczym z perspektywy tutejszych sneakerheads. 

Przepraszam za kłopot że muszą Państwo odpowiadać na pytania do tekstu o "zawiedzionych sneakerheads" ale opisuję kim są sneakerheads którzy zbierają buty kolekcjonerskie. Opisuję ich opinie o Państwa sklepie. Opisuję trendy na rynku obuwia męskiego i ocenę tutejszej oferty obuwia z punktu widzenia sneakerheads. Piszę o edycjach limitowanych i o kolejkach przed sklepem obuwniczym koło mojego domu gdy mieszkałem w Warszawie. 

Redakcja nadal nie stwierdza by eobuwie sprzedawało wartościowe "graale", tzn. snikersy i kiksy o wartości kolekcjonerskiej. Osoby z okolic woj. lubuskiego nadal muszą jeździć do Berlina czy innych miast by nabywać modne obecnie obuwie. Obecne trendy w obuwiu męskim nie są odwzorowane w ofercie Państwa firmy. Wg riserczu redakcji, Państwa firma dla snikerheds (sneakerheads) nie jest miejscem gdzie szukaliby obuwia o wartości kolekcjonerskiej. Państwa sklep postrzegają jako skupiający się na masówce. Wiele takich osób- w zasadzie wszystkie pytane przez redakcję w fokusowej grupie docelowej- miały co najmniej kilkanaście par obuwia. Później na rynku wtórnym cena takiego obuwia rośnie, zamiast spadać, nawet jeśli jest to obuwie już używane. Ostatnio sam nabyłem używane, ale dość drogie buty marki under armour aż z USA- bo bardzo mi się podobały, a nie było ich już na rynku. Sam nie zbieram butów, obecnie mam w domu ledwie kilka par.

Czy planują Państwo jakieś działania w celu poprawy oferty handlowej? Jeśli tak, to jakie? 
  
Odpowiadali mi Państwo uprzednio:

Dzień dobry,
w nawiązaniu do Pańskiego zapytania informuję, że w naszej bogatej ofercie znajdują się modele, które trafiają w gusta bardzo szerokiej grupy odbiorców. 
Przygotowując ofertę koncentrujemy się na tym aby każdy użytkownik naszego sklepu mógł znaleźć coś dla siebie. Poza walorami estetycznymi, duży nacisk kładziemy na jakość sprzedawanych towarów. Wolumen sprzedaży i rosnące zadowolenie naszych Klientów pokazuje, iż podążamy właściwą drogą.
Bardzo mi przykro, że nie trafiliśmy w Pana gust. Nasza oferta stale rośnie, więc jestem pewna, że z czasem znajdzie Pan wyjątkowy z Pana perspektywy model. Mam także nadzieję, że niektóre sprzedawane przez nas modele kiedyś nabiorą wartości kolekcjonerskiej.   

Pozdrawiam
Monika Dębska   |   Manager Działu Obsługi Klienta

eobuwie.pl S.A.   Nowy Kisielin - Nowa 9   66-002 Zielona Góra

(...)

--------------------


--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Komentarze

Popularne posty