NIĆ [7-30.12.2018]

Małgorzata Bukowicz, Roch Bukowicz, Justyna Filar, Kinga Górska, Dominika Kulczyńska, Małgorzata Maternik, Florentyna Zuzańska
NIĆ 
Otwarcie wystawy 7 grudnia o godz. 19:00.
Wystawa czynna do 30.12.2018.


Co nas łączy i dlaczego chcemy wspólnie wykreować artystyczną przestrzeń w zielonogórskiej galerii BWA - takie pytanie zadałam sobie, myśląc o wystawie z Małgosią, Kingą, Dominiką, Justyną, Florą, Karolą i Rochem.

Paręnaście lat temu spotkaliśmy się w pracowni ceramicznej, w szkole, w moim domu i ogrodzie. Ja - rzeźbiarka, ceramiczka i nauczycielka, oni - młodzi ludzie lub wręcz dzieci. Dziś moja fascynacja sztuką zakwita w ich działaniach wspaniałą siłą.

Nić, podana na początku drogi pomaga wytyczyć cel, by nie zagubić się w labiryntach sztuki. Moją nić podali mi rodzice - architekt i malarka, natomiast ja miałam możliwość przekazać ją dalej. Tworzywa, które nas połączyły to rysunek, ceramika, rzeźba i szkło. 
Do przejścia labiryntem potrzeba silnej bazy, umiejętności, głodu wiedzy, mocy i głębokiej refleksji wynikającej z osobistej wrażliwości oraz ciągłego poszukiwania. Równocześnie należy zdawać sobie sprawę że NIĆ jest materią delikatną i łatwo ją zerwać, jak się stało w niektórych przypadkach. 
Małgorzata Bukowicz  

--


Galeria BWA | Al. Niepodległości 19 | 65-048 Zielona Góra | Tel./Fax 0048 68 325 37 26 | www.bwazg.pl | bwa@bwazg.pl | fb.com/bwazielonagora
Godziny otwarcia | wtorek-sobota 12-19 | niedziela: 11-17 | poniedziałek: nieczynne

Galeria BWA jest finansowana przez Urząd Miasta Zielona Góra

Od 25 maja 2018 zmienia się prawo o ochronie danych osobowych, które zobowiązuje nas do potwierdzenia Twojej chęci otrzymywania od nas informacji o wydarzeniach w galerii BWA w Zielonej Górze.

Jeśli nie chcesz otrzymywać materiałów promocyjnych od galerii BWA w Zielonej Górze możesz zrezygnować wysyłając pusty e-mail na ten adres w temacie umieszczając: NIE

Komentarze

Popularne posty