Petycja dot. strategii marketingowej dla muzeum LMW w Drzonowie


Temat: Petycja dot. strategii marketingowej dla muzeum LMW w Drzonowie
Do: Zarząd WL


dotyczy:
Lubuskie Muzeum Wojskowe

Proponuję: 
w ramach LMW utworzyć "Muzeum Lotnictwa Lubuskiego" jako markę handlową (bez żadnych zmian nazwy prawnej w dokumentach etc). Nazwa ta jest oczywiście tylko propozycją, ostateczna nazwa może być inna.

LMW w Drzonowie promowałoby niejako kolejne, drugie muzeum, i proponowałoby zwiedzającym w ramach jednego biletu kompleks dwóch muzeów: LMW oraz ekspozycję plenerową : lotnictwo, którąto ekspozycję marketingowo sprzedawanoby i reklamowano jako owe lubuskie muzeum lotnictwa- czyli ekspozycję w parku dookoła marketingowo sprzedawanoby jako osobne muzeum. Jest to praktykowane w muzeach aby przyciągnąć dodatkowych zwiedzających- np. Muzeum Ziemi Lubuskiej ma osobne muzeum tortur w podziemiach.

Historię tego muzeum lotnictwa proponuję całkowicie oprzeć na nawiązaniu do historii lotniska w Lipnie jaki pierwszego lotniska pasażerskiego dla Ziel. Góry. Wykonanoby makietę lotniska w Lipnie na podstawie zachowanego zdjęcia:

Reklamowanoby owe Muzeum Lotnictwa w Drzonowie po prostu jako osobną placówkę, mającą osobną witryną www, nie podając w materiałach reklamowych że chodzi o Lubuskie Muzeum Wojskowe i jego ekspozycję zewnętrzną. Dzięki temu przyciągniętoby dodatkowych zwiedzających, którzy są zainteresowani lotnictwem. 

W ramach promowania tej marki (Lubuskie Muzeum Lotnictwa) proponuję:
1. wystawę na temat historii lotniska w Lipnie- Lippen, jako pierwszego portu lotniczego pasażerskiego dla Zielonej Góry- liczne posiadane materiały mogę przesłać 
2. wystawę o historii lotnictwa pasażerskiego w woj. lubuskim: 
Mogę przesłać teksty i materiały z archiwum redakcji- byłaby to wystawa o lotniskach pasażerskich woj. lubuskiego przed II wojną (Gubin, Gorzów, Słubice jako port dla Frankfurtu/O, Lippen/Lipno jako port dla Ziel. Góry) i po II wojnie (Babimost- mam jakieś materiały o otwarciu tego lotniska).

Pozdrawiam,

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.



--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty