WYSTAWA W PRO ARTE - 24 MAJA (sobota) 2014 o godz. 18:00





                                                     Galeria PRO ARTE 

Okręgu Zielonogórskiego ZPAP zaprasza na otwarcie wystawy

Martyny Krutulskiej - Krechowicz

 

PŁAKAĆ MOŻNA TYLKO RAZ

 

 

Wernisaż odbędzie się 24 maja (sobota) 2014 r. o godz. 18.00 w Galerii PRO ARTE,

Stary Rynek 2-3 w Zielonej Górze.

 


Autorka o sobie: 
"Nazywam się Martyna Krutulska-Krechowicz, mam 29 lat, urodziłam się w Zielonej Górze, gdzie później ukończyłam Wydział Artystyczny Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Rysuję, odkąd tylko pamiętam, ponieważ od zawsze sprawiało mi to ogromna frajdę.
Od trzech lat intensywnie zajmuję się komiksem. Stworzyłam internetowy projekt o nazwie NIECODZIENNIK MKK, który jest zapisem różnych (wesołych, smutnych, czasem nieprawdopodobnych, często zdumiewających) sytuacji z życia mojego i moich znajomych.
Inspirują mnie ludzie, spotkania, rozmowy, zabawne sytuacje, nietypowe zbiegi okoliczności, gra słów... drobiazgi. Słucham, patrzę, rozmawiam, przeżywam, a później o tym rysuję. Zdecydowana większość moich ilustracji, to sytuacje z życia wzięte.
Pod koniec zeszłego roku wydałam mój pierwszy album komiksowy „Niecodziennik MKK" (wydawca: Stowarzyszenie Forum Art i Pro Libris).


Kurator wystawy: Igor Myszkiewicz

 

ZAPRASZAMY

 

 więcej o Martynie i jej komiksach:

http://www.mkkdesign.pl/index.html
http://stowarzyszenieforumart.blogspot.com/2014/01/niecodziennik-mkk.html



 





Komentarze

Popularne posty